2013. július 26., péntek

3. rész.

Sziasztok!. Igaz, hogy azt mondtam, hogy min. 3 rendszeres olvasó után hozok kövi részt de nem sikerült összehozni. Ezek után el fogok azon gondolkodni, hogy megéri-e folytatni a blogolást. Na de mind1 most itt a 2. rész ami remélem, hogy tetszeni fog nektek. Jöhetnek a negatív és pozitív komik is sőt külön megkérnélek rá, hogy mond el a véleményedet.

Puszi: Domi xx

Kezeimat a combjára tettem és felemeltem. Nekidöntöttem a falnak. Lábait a derekam köré kulcsolta. Azt kívántam sose legyen vége ennek a pillanatnak. Végül én vetettem véget heves csókcsatanknak levegő hiányában. Ránéztem. A szeme. A haja. A teste. Egyszerűen csodálatos. Még egy csókot adtam neki majd letettem. Lementünk a nappaliba. Popcornnal és Colával a kezünkbem ültünk le filmet nézni. A választás az Egy kosaras naplója-ra esett. Mindkettőnknek teszett a film. Mivel Nikol szülei Miamiban élnek ezért csak ő volt otthon.
- Rendeljünk valami kaját? .- kérdeztem mire ő heves bólogatásba kezdett. Végül rendeltünk egy Hawaii pizzát 8 db. nutellás és 8 db. túrós palacsintát. Vártuk, hogy megérkezzen a vacsoránk.

*Nikol szemszöge*

A csókjai, egyszerűen csodálatosak. Nagyon jó vele lenni. Szeretem. A vacsoránk megérkezett és kb. fél óra alatt el is fogyott.
- Szeretlek.- ültem le Aus mellé a kanapéra.
- Én is.- és megcsókolt...- De mostmár mennem kéne.- szomorkodott.
- Te jól vagy??  Dehogy mész te haza. Itt alszol velem.- a velem szót különössen kiemeltem és a szám szélébe haraptam.
- Hmmmm......ez kihagyhatatlan ajánlat.- mondta és felkapott. Felvitt a szobába és a nyakamat kezdte csókolgatni. Majd egyre lejjebb haladt. Mikor az alhasamnál járt megálítottam. Kérdőn nézett rám.
- Valamit rosszul csináltam édes.
- Nem dehogy...csak nekem ez túl gyors.- mondtam.
- Rendben. Rád megéri várni.- suttogta majd egy rosazfiús mosoly kiséretében mellém feküdt és bal keze megállapodott a derekamnál. Olyan jó volt hallani ahogy szuszog, de tudtam, hogy nem alszik. Csak csendben feküdtünk egymás mellett. Ránéztem az órára. Nagyon elszaladt az idő 11:35 van. Felálltam fogtam a törülközőmet a tiszta fehérneműmet és egy combközépig erő pólót pizsoma gyanánt és elindultam.
- Hééé...édes hova mész? - kiváncsiskodott.
- Megyek letusolok. 20 perc és jövök.- mondtam és egy puazit küldtem neki.
- Én is mehetek? - kérdezte kutyus szemekkel.
- Nem...most nem .- s kimentem a szobaajtón. A zuhany nagyon jól esett. Majd miután végeztem visszamentem a szobába. Láttam, hogy Austin már alazik ezért halkan befeküdtem mellé. Átkarolt és pár perc múlva engem is elrabolak az álommanók.* Nikol szemszöge *

Reggel arra keltem, hogy valaki csenget. Aus kezei még mindíg rajtam voltak. Megpróbálltam kiszabadulni kezei fogságából lehetőleg úgy, hogy ne kelljen fel, de ez sikertellennek bizonyult. Kénytelen voltam felkellteni. Ki az a hulye aki ilyen korán csenget. Gondoltam magamban aztán ránéztem az órára. 11:47 néztem a telefonom kijelzőjét. Gyorsan felkeltettem a mellettem szuszogo Aust.
- Engedj ki csengettek.- mondtam neki hallkan. Nem felelt semmit csak leemelte a kezeit róllam. Gyorssan felkaptam egy shortot es leszaladtam a lépcsőn. Kinyitottam az ajtót.
- Csókolom Mr. Workingson.- köszöntöttem a jól ismert póatásunkat aki az 50- es éveiben járt.
- Joreggelt Nikol. Hogy van? .- kérdezte és közben átadta a levelemet.
- Köszönöm szépen jól, és maga? .- kérdeztem.
- Mint a kisanygyal.- válaszolta és továbbment. Én becsuktam az ajtót és kinyitottam a levelet amit kaptam. A feladó anya és apa volt. Ccsodálkoztam, hogy ők levelet küldenek hisz mindíg hívni szoktak. Kibontottam a levelet amiben ez állt.
                       Drága Nikol.!

Tudjuk, hogy hívni szoktunk és neked ez furcsa de meg kell értened. Azonnal Miamibe kell jönnöd. Tudjuk, hogy most felmerül benned az a kérdés, hogy Miért. Majd ha idérsz közöljük veled. Azt is tudjuk, hogy Austinnal eggyütt vagy ezért ő is jöhet. Az iskolát abba fogjátok hagyni. Ezt is elintéztük. A gépetek holnap 14:15- kor indul. A jegyekkel nem kell foglalkoznod két darabot elküldtünk a levélben. Puszi:  Anya és Apa.

Mikor elolvastam a levelet gyorsan felszaladtam Aus-hoz és felkeltettem. Tobb sikertelen próbálkozás után elkezdtem csikizni a nyakát. Tudtam, hogy erre fel fog kellni és ez így is lett.
- Jóreggelt álomszuszék.- köszöntöttem egy csók kiséretével.
- Neked is. De mi a baj miért keltettél fel? .- kérdezte csukott szemmel, mert a nap erőssen betűzött a szobába.
- 1.  Mert már dél van. - mondtam nevetve.- 2. Meg mert valamit mondanom kel.- vettem komolyabbra a témát.
- Okés. Az úgy jó ha elmegyünk reggelizni és vásárolni közben pedig mindent elmesélsz? .- kérdezte de tudta hogy úgy is igent mondok. Bólintottam aztán ő elindult zuhanyozni én pedig felöltöztem. Választásom egy derékben hoszított short, halvány barack színű top, egy halvány kék saru, egy barna pakolós táska, és a szett színeihez illő karkötők.



 Megvártam míg Aus is elkészül és indultunk is. Fogtunk egy taxit aki odavitt minket a bevásárlóközpontba. Kifizettük a fuvart és bementünk a Starbucks- ba, ott reggeliztunk és elmeséltem Ausnak mindet. Az anyuéktól kapott levelet. Az iskolát és, hogy holnap indulunk Miamiba. Tágra nyílt szemekkel és tátott szájjal nézett rám a 'történet' uán aztán megszólalt.
- Oké. Akkor ne is menjünk haza hanem menjünk pakoljunk. Én elköszönök Emilytől és apától.- mondta tökre nyugodtam. Én meg azt hittem, hogy jön a szokásos szöveg mint a fiúk többségénel, hogy neki erre nincs pénze, a szüleit kell segítse, a kistesójára kell vigyáznia és sok más ezekhez hasonló kifogás.
- Akkor induljunk.-álltunk fel az asztaltól és megfogtam a barátom kezét. Gyorsan fogtunk egy taxit és haza is indultunk.

* Aus szemszöge*

Bevallom mikor Nikol elmondta a történteket meglepődtem. Ugyanakkor féltem, hoby mi lesz Emmel mikor most engedtéek ki a korházból. De el kel emnjek Nikollal. Tudom, hogy Emily nem fog visszaesni. Bízok benne....

*Nikol szemszöge*
 Hazaértünk. Kifizettük a taxit és bementünk a lakásba. Ledobtam makamról a sarumat és a nappaliba mentem. Aus a konyhában csinált valamit, de hogy mit foggalmam sincs. Bekapcsoltam a tv-t és valami értelmesebb műsórt kezdtem el keresni. Aus még mindíg sehol. Na mindegy. Kb. 10 percig kapcsolvattam a tv-t de semmi. Feladtam. A zene csatornára kapcsoltam és zenét halgattam. Pont a kedvenc számom ment. Pár perccel késöbb Aus állított be a nappaliba boxerben?! két tállal a kezében. Az eggyikben eper a másikban pedig olvasztott csokinvolt. Nyammm. Leült mellém és az epret mártogatni kezdte a csokiban és etetett. Mikor az egész tálat megettük lágy csókokat lehelt a nyakamra majd a számra. Kezei elösször a derekamnál állapodtak meg aztán elkezdte felhúzni a felsőmet. Megfordult bennem a kérdés, hogy biztos akarom-e ezt a dolgot és rájöttem, hogy igen. Mikor már mind kettem fehérneműben voltunk Aus rámnézett. Tudtam, hogy'mit akar kérdezni és bólintottam. Ezek után történt aminek történnie kellet...

2 megjegyzés:

  1. Te hülye vagy NE HOGY ABBA HAGYD ez fantasztikus izgalmas már nagyon várom és kiváncsi leszek miért kell elutazniuk. Szerintem egész jó a blog kinézete megtetszik a betű típus ilyent még nem láttam de nekem nagyon tetszik ja és izgatottan várom a kövit hihihihih ja és bocs ,hogy nem köszöntem csak a komiknál nem az erőségem de kapsztőlem egy "szia"-t :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm..Okés megpróbálok sietni csak mindent újra kell irjak mert minden kitörlődött a gépemről..:d És köszönöm..♥

    VálaszTörlés