2013. július 20., szombat

Prológus.♥

Sziasztok.! Itt van a bevezető rész. remélem tetszeni fog nektek és ha tetszik alul pipáljatok. Nem is húzom tovább az időt. Jó olvasást!...♥

Domee xx

                        "...mert ami értelmet ad az életnek, értelmet ad a halálnak is..."


 Prológus.

Hol is kezdjem? ..... Nikol vagyok 17 éves. A szüleim Miamiban élnek. Én az iskola miatt maradtam New Yorkba. Általánosba hát......hogyismondjam...nem voltak barátaim. Mindenki kinevetett mert kövér voltam. Nyolcadik utáni nyáron eldöntöttem, hogy lefogyok. Sikerült is. Gimiben elfogadtak. Aztán 10.-ben jött egy fiú aki megváltoztatta az egész életemet. Anyámék után mi is Miamiba költöztünk a barátommal. Igen, abba hagytuk a sulit. Kiderült, hogy apám rákos. Meghallt.Anya idegileg összeomlott. Engem is eléggé megviselt de ami ezután történt........



1 megjegyzés: