2013. augusztus 15., csütörtök

Befejező rész! sziasztok! Itt van a befejező rész.! :ss új blogot fogok indítani aminek szereplői a One Direction lesznek♥♥. Remélem avval a bloggal nagyon sikereket érek el.. Puszi: Domi.. xx Ssss..nyudodj meg.- jött közelebb Aus és próbált megnyugtatni. Csak sírtam. Képtelen voltam megnyugodni. Egyszerűen nem hagyott az a tudat, hogy anya és apa nem lesz többé. Aus - val felmentünk a szobánkba. Lefeküdtem az ágyba és elnyomott az álom. Aus is mellém feküdhetet mert éreztem ölelő kezét a derekam fölött. Már csak másnap reggel keltem fel. Belenéztem a tükörbe. Szemeim alatt lila foltok voltak a sok sírástól. Ebben a pillanatban már Aus ism mögöttem volt és a derekamat fogta. Hátrafordultam és egy puszit akartam volna neki adni ha nem esek össze. Annyira emlékszem hogy Aus elkapott és az ágyra fektetett. *2 nap múlva * Már nem vagyok a kórházba. Kiderült, hogy a sok stressz miatt lettem rosszul. Fél napot aludtam. Most itt vagyunk a temetkezési vállalatnál. A szüleim meghaltak. Nemtudom mi lessz velem. Szerencse, hogy itt van Austin. A Miami házat el, kellet adnunk. A pénzből egy kisseb nyaralót vettünk, mivel a mamámék és a nagynénémék Miamiben laknak. A temetés is itt lessz. Holnap. Utánna megyünk vissza New Yorkba. Kiléptünk az utcára. - Aus ugye te mindíg itt leszel velem? - kérdeztem szomoruan. Nem válaszolt csak erősebben megszorította a kezem magához húzott és megcsókolt. Elmentünk egy butikba valami ruhát venni nekem a temetésre. Egy szimpla fekete egyberuhát választottam.: Aus szerencsére hozott magával öltönyt bár nem értem miért. Visszamentünk a nyaralóba. Főztem ebédet. Megebédeltünk és bementünk a nappaliba tévét nézni. Kb. este 6- ig nézhettük a tvt utánna Aus elment valahova. Én tovább néztem a filmet. 8 óra fele jött egy üzenetem Aus- tól. '' Gyere a fürdőszobába.! Csók: Aus.'' Nem értettem, hogy mot akar de kikapcsoltam a tvt és bementem a fürdőbe. Mikor beléptem még a a szám is tátva maradt. - Aus. Hisz ez gyönyörű.- mondtam és megcsókoltam. Levetkőztem és beültem mellé a fürdőkádba amibe rózsaszirmok voltak és körbe volt rakva kis mécsesekkel. - Emlékszel mikor odamentem a suliba és legjobb barátok lettünk.?- kérdezte . Nem válaszoltam csak mosolyogtam. Magához húzott és megcsókolt. A csókja szenvedélyes volt. Nem akartunk elvállni egymástól de levegőhiány miatt meg kelett tennünk. Kb. fél órát áztunk a kádba aztán kiszálltunk és betekertük magunkat törölközőbe aztán elndultunk a szobánkba. Felvettem a pizsomámat ami egy shortból és egy top-ból állt és lementem a konyhába. Aus még nem volt ott de pár perc múlva ő is megérkezett. Leült a nappaliba és tvt nézett. Én pedig bementem a konyhába és valami ehető után kutattam. Találtam vajat, szalámit meg sajtot. Gondoltam összedobok belőlle pár melegszendót. Me is csináltam. Míg a melegszendvicsek a sütőben voltak addig elővettem a szekrényból kettő fél literes Coca-Colat. Egészséges életmód forever. A melegszendvicsek is késszen voltak kivettem a sütőből és ráraktam egy tálcára. Melléraktam a Coca-Colákat és kész is volt a 10 perces vacsink. Bevittem Aus mellé a nappaliba és megnéztük a felhők felett három méterrel-t. Nekem nagyon tetszett a film. A vacsi is fincsi volt. A film jtán felmentünk és lefeküdtünk. Nem nagyotudtam elaludni de valahogy még is sikerült.. *3 év múlva * Három év telt el. Nagyon boldogak vagyunk. Tavaly hozzámentem Aus-hoz. Most a 5. hónapban járok. Igen terhes vagyok. Kislány lesz. Emily is jól van. Kiköltöztünk Miamiba. Hát ez az én életem.

2 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    ne és NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE miér miért lett vége :( jáj
    HAPPPPPPYYYYYYYY I'm Happy (ne elöször Harry-t irtam a Happy helyett:DD) de ne máááááá jáj amugy imádom az 1D-s blog-ot milyen lesz lányxfiu ???
    haha xx

    VálaszTörlés
  2. Lány.:dd http://beautyfulllifebydomcsii.blogspot.hu/ ha van kedved olvasd..!..puszi domi

    VálaszTörlés